» Blog

Ceasul meu Garmin nu afișează notificările de pe telefon, cum pot rezolva acest lucru?

19.4.2022 | 1 MIN

Ți-ai luat un nou ceas Garmin și nu primești notificări de pe telefon? Iată trei pași simpli pentru a remedia problema.

Cea mai frecventă problemă este că aplicația Garmin Connect nu dispune de permisiunileDeschideți MENU în aplicația Garmin Connect. (pe iOS, "More" în dreapta jos, iar pe Android, simbolul ≡ în stânga sus). necesare.

1) Deschideți MENU în aplicația Garmin Connect. (pe iOS, "More" în dreapta jos, iar pe Android, simbolul ≡ în stânga sus).

2) Faceți clic pe: Setări → Permisiuni telefon → Gestionați permisiunile

3) Verificați aici pentru a vă asigura că aveți activate notificările în aplicația Garmin Connect.

Garmin – tutoriale și cele mai frecvente întrebări (FAQ)
21.7.2022
Garmin – tutoriale și cele mai frecvente întrebări (FAQ)